niedziela, 22 marca 2015

Prologue - Wiesz, jak to jest spełniać marzenia?

Wiesz, jak to jest spełniać marzenia? Tak? W takim razie masz doskonale świadomość, jak piękne jest to uczucie. Teraz się pewnie zastanawiasz, cóż to za dziwne pytanie? Na co mi ta wiedza? Otóż przedstawię ci tu pewną historię... Mówić ona będzie właśnie o dążeniu do spełniania marzeń. Bo przecież nie można się poddawać, prawda? Zawsze trzeba trwać do końca.
Gdzieś na świecie, a dokładniej we Włoszech, żyje pewna dziewczyna. 21-letnia, czarno włosa, o bladej cerze i delikatnej posturze. Tak jak tysiące innych osób na świecie, ma wyznaczony w swym życiu cel, który chce wypełnić. No właśnie... Jak tysiące, a nawet miliony innych osób. Nie wszystkim się to udaje, czemu to właśnie jej ma się udać? Niektórzy nie mają tyle sił, by sprostać każdej przeciwności losu. Czy ona ją ma? O tym będziecie się mogli przekonać, kontynuując tą historię.

~

Witajcie kochani! :)
Tak, tak, oczy was nie zwodzą. Przed wami prolog mojego mowego opowiadania!
Zaciekawiło was? To bardzo dobrze!
Jednak odrazu informuję was, że nie będzie tu tak często rozdziałów, jak na moim drigim blogu:
jortini-novel.blogspot.com
Jeżeli ktoś go jeszcze nie zna, to serdecznie zapraszam. ;)
Rozdziały tam dodaję ci 2-3 dni.
Jednak skupmy się w tej chwili na tym opowiadaniu.
Troszkę się rozpisałam...
To do zobaczenia w nexcie! ;)
V.V. ✌✌

4 komentarze:

  1. To jest świetne! <3
    Bardzo zainteresowałaś mnie prologiem!
    Wiedz, że będę czytać to opowiadanie! ^^
    Jestem pierwszą osobą, która skomentowała, więc może dostanę dedyczek pod pierwszym rozdziałem, coo?
    Ogółem mówiąc podoba mi się prolog i pomysł na opowiadanie! <3
    I wygląd też jest boski! :*
    Czekam na jedyneczkę z niecierpliwością! Dopiero 28 marca?
    Ja nie wytrzymam!
    Pisz szybciutko! <3
    Przy okazji zapraszam:
    http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno! <3
      Zostałaś nominowana do LBA! :3
      Taka mała motywacja na początek!
      Więcej informacji na moim blogu (http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/) w zakładce "Liebster blog award" :*

      Usuń
  2. Świetnie się zapowiada <3 Czekam na pierwszy rozdział :* Dodaj jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Lba. Szczegóły na moim blogu :D
    siendo-lo-que-soy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń